Manga Love Stage!!

Informacje :: Love Stage!!

Manga Love Stage!!
Status: Zlicencjonowana

Tytuły alternatywne

Oryginalny: ラブ・ステージ!!
Inne: Back Stage!!

Informacje

Autor: Taishi Zaou (Grafika) , Eiki Eiki (Historia)
Wydawnictwo: Kadokawa
Wydawnictwo PL: Waneko
Ilość tomów: 5
Gatunki: Gender BenderKomediaRomansYaoi
Wiek min.: 18

Ocena

Ogólna 5.48/6
Fabuła 5.45/6
(Głosów: 674)
Kreska 5.51/6
(Głosów: 675)

Dodaj do listy

Rozdział:

Recenzja

Sena Izumi jest studentem-otaku urodzonym w niezwykle popularnej i utalentowanej rodzinie. Jego ojciec jest piosenkarzem, mama gwiazdą filmową, a starszy brat, Shougo – wokalistą w popularnym zespole The Crusherz. Izumi kocha „Magical Girl LalaLulu” i, z powodu traumy uciekając jak najdalej przed światem show-biznesu, ciężko pracuje, by zostać mangaką, na co jego rodzina nie patrzy zbyt przychylnie, próbując go przekonać do kariery gwiazdy. Pewnego dnia udaje im się zmusić go do wystąpienia w reklamie telewizyjnej wraz ze znanym aktorem, Ichijou Ryoumą.

Podobne tytuły

Komentarze

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować
MaxOtaku :: Centrum mangi PL MaxOtaku :: Centrum mangi PL

MaxOtaku

2016-05-07 22:46:37
Na ten moment jest 6 tomów, niebawem w Japonii ma wyjść następny.
kosik1 :: Centrum mangi PL kosik1 :: Centrum mangi PL

kosik1

2016-05-07 22:05:37
Ile jest tomów tej mangi bo mama 5 części i jeszcze nie koniec?
Nie każdy rozumie miłość, ale każdy się zakocha.
ShizuoPsyche :: Centrum mangi PL ShizuoPsyche :: Centrum mangi PL

ShizuoPsyche

2016-02-09 22:43:52
Haa aa dobre masz mniemanie o niemieckich mangach ... jak ja widziałam mangę niemiecka to były okropne. Papier jakiś szajskiej jakość.

Przyznam jak porównałam sobie moje kuroschitsuji do koleżanki z klasy to pod względem rysunku były takie same.. głupilam jest tylko nakład i wygląd samejest mangi...



Nie wszystkie są takie złe ... niektóre były naprawdę bardzo dobrze zrobione. I gdyby były po polsku to bym je kupiła.
<br /><br /><br /><br /><br /><br />

Choć bliżej, chce zasmakować w twojej krwi....
Ashi :: Centrum mangi PL Ashi :: Centrum mangi PL

Ashi

2016-02-07 15:44:47
@ShizuoPsyche - Masakra? Jeśli chodzi o rynek mangowy to niemcom akurat możemy mocno go pozazdrościć... Zawsze jak tam jadę to przywożę walizę pełną mang o wydaniu których w Polsce możemy tylko pomarzyć >_<

Love Stage też jest tam dostępny, więc totalnie nie ogarniam o co Ci chodzi.
http://dracaena.webd.pl/wp-content/uploads/2016/07/dr3.png
ShizuoPsyche :: Centrum mangi PL ShizuoPsyche :: Centrum mangi PL

ShizuoPsyche

2016-02-07 15:30:43
Teraz gdy ja wydali .. już jest 4 tom .. i cieszę się.. tylko rodzice zrobili mi nazłość i przeprowadziliśmy się do niemiec.. od roku nie mam żadnej nowości na półce. . Masakra
<br /><br /><br /><br /><br /><br />

Choć bliżej, chce zasmakować w twojej krwi....
NinaXD96 :: Centrum mangi PL NinaXD96 :: Centrum mangi PL

NinaXD96

2016-01-09 23:48:38
<3 <3 <3
Mr.Chow :: Centrum mangi PL Mr.Chow :: Centrum mangi PL

Mr.Chow

2016-01-04 22:16:38
Miśka89 widziałem tą cenzurę - geniusz w swej prostocie. Autentycznie ja bym na to nie wpadł, że można użyć mebli, czy też wystroju wnętrza mieszkania w takiej formie. Po prostu genialne. Ale domyślam się, że w mandze był "Pan Słoń" - to też było dobre. Kiedyś może poszukam np po angielsku i przeczytam tą mangę tak dla porównania, na razie mam inne czekające w kolejce na przeczytanie ;)
keirinne :: Centrum mangi PL keirinne :: Centrum mangi PL

keirinne

2015-12-27 21:58:14
Nie.... To jest wydawane w Polsce o i gratuluje za myślenie
,,Nawet ja wiem że charakterek to mam zdrowo pierdolnięty"<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />

~ Onodera Ritsu
HyakuyaMikaela :: Centrum mangi PL HyakuyaMikaela :: Centrum mangi PL

HyakuyaMikaela

2015-12-13 15:15:06
Czemu przy Love Stage (czyli to) nie ma nic (żadnych tomów),a przy 15th Anniversary Special (Love Stage!! & Renai Idenshi XX) i Nyan✩Stage!! (Love Stage!!) jest wszystko?

Czemu tu jest napisane zlicencjonowana a przy tamtych nie? Tą zgłosił ktoś? Np twórcy czy coś?
Miśka89 :: Centrum mangi PL Miśka89 :: Centrum mangi PL

Miśka89

2015-11-22 13:02:49
Mr.Chow anime różni się od mangi tym, że ma cenzurę. W mandze są sceny typowe dla yaoi.
Mr.Chow :: Centrum mangi PL Mr.Chow :: Centrum mangi PL

Mr.Chow

2015-11-11 02:41:24
To "dzieło" ma taką reputację, że przyznam nie czytałem mangi, ale widziałem anime. Dużo to się różni? Przeważnie manga jest lepsza a przyznam że anime bardzo duże wrażenie na mnie zrobiło. Nie przez cukierkowość, a przez to, że w ogóle ma jakieś przesłanie, co rzadko zdarza się w gatunku yaoi. Główna postać - Izumi, może i jest zbyt przesłodzona, ale fajnie ukazuje, że nie zawsze można mieć to czego się pragnie. Rei - kolejne wcielenie Sebastiana - to już widzieliśmy więc nie ma zaskoku. Ryouma - ten co największą wodę z mózgu ma zrobioną, a mimo to odnajduje ( choć może trochę nierealnie ) swoje życiowe natchnienie.

Zresztą, same pozytywne przesłanie, więc czego chcieć więcej?
Per_Marchewa :: Centrum mangi PL Per_Marchewa :: Centrum mangi PL

Per_Marchewa

2015-10-11 12:38:37
moje pierwsze yaoi






Nie ważne ile razy powiesz że

wszystko jest ok nic nie jest ok
Seitia :: Centrum mangi PL Seitia :: Centrum mangi PL

Seitia

2015-09-27 14:34:20
Nieee! Dlaczego!? ;_; Najlepsza manga i anime! ♥ ;-; Musze to kupić. ;-;
Każdy samotnik, choćby się zaklinał, że tak nie jest, pozostanie samotny nie dlatego, że lubi,ale dlatego, że próbował stać się częścią świata, ale nie mógł, bo doznawał ciągłych rozczarowań ze strony ludzi..
.Saki-kun. :: Centrum mangi PL .Saki-kun. :: Centrum mangi PL

.Saki-kun.

2015-09-21 14:17:31
Czytałam po angielsku i podobało mi się bardzo. Anime też świetne, wg mnie.
Najlepszy sposób, aby żyć pełnią życia, to być dzieckiem bez względu na wiek.
Exponentia :: Centrum mangi PL Exponentia :: Centrum mangi PL

Exponentia

2015-09-21 13:51:54
Takie sobie. Nie wiem, czy kupię.
Rodzimy się, by żyć, żyjemy, by umierać.<br /><br />

Tłumacz w grupie Candy Scans o loginie Draco
Kanoko :: Centrum mangi PL Kanoko :: Centrum mangi PL

Kanoko

2015-09-18 12:02:04
Kupiłam ja miesiac temu (prawdopodobnie) przeczytala ja z 10 razy <3 wciagnela mnie tak samo jak anime <3
"Co raz stracone nigdy nie powróci"
Natalya-Chan :: Centrum mangi PL Natalya-Chan :: Centrum mangi PL

Natalya-Chan

2015-08-13 10:21:39
Kupię ją jak nic xD

Udało mi się ją przeczytać przed zlicencjonowaniem i była NIESAMOWITA <3 Anime też widziałam i również cudowne ^^

Nooo to nic tylko kupować xD
http://oi63.tinypic.com/2w4xms7.jpg
Shou :: Centrum mangi PL Shou :: Centrum mangi PL

Shou

2015-08-03 18:14:23
Cholera. Walić to co mówiłam. Będę kupować tą mangę od początku do końca, choćby po to, aby napaczeć się seksami. >_< xD Ehh... Mój portfel jak nic schudnie. '-'

@kosik1, możesz kupić na yatta.pl i innych sklepach internetowych oferujących mangi (zobacz na stronie wydawnictwa).

人間が嫌い。
Ukeuś :: Centrum mangi PL Ukeuś :: Centrum mangi PL

Ukeuś

2015-08-03 17:50:16
Hm... zapewne kupię, o ile będę miała pieniążki XD

Heh, ja ja się cieszę, że nie mam takich problemów, jak wścibska mamusia.

Ojciec całkowicie nie interesuje się moimi sprawami, a moja mama twierdzi, że nie zdziwiłaby się, gdybym oglądała pornole (powiedziała tak). Mangi +18 lezą sobie na półce, nikt mi po prostu nie grzebie w mangach, ale sądzę, że nie byłoby sensacji, gdyby znalazła jakieś yaoi.
http://i59.tinypic.com/wbs1av.jpg
kosik1 :: Centrum mangi PL kosik1 :: Centrum mangi PL

kosik1

2015-08-02 11:12:39
nie wiem gdzie to kupić?
Nie każdy rozumie miłość, ale każdy się zakocha.
Endo :: Centrum mangi PL Endo :: Centrum mangi PL

Endo

2015-08-02 08:59:08
Chcem kupić ale jak coś przeskrobie to mama zabiera telefon, a jak coś grubszego to komputer i mangi :/ I czasami je sobie sprawdza i tak sobie myślę czy zrobić na BL jakąś skrytke czy na oddzielną półkę klasc.


"W twoich oczach widzę niebezpieczeństwo. Podoba mi się to." ~Miss Fortune (League of Legends)
HaruRinne :: Centrum mangi PL HaruRinne :: Centrum mangi PL

HaruRinne

2015-08-02 03:08:04
Nie rozumiem, jak można komuś tak na chama sprawdzać listy i paczki i wszystko? o.O Ja bym od razu mamie powiedziała co nieco na ten temat gdyby mi coś takiego zrobiła... Moje mangi yaoi stoją sobie na legalu pomiędzy innymi i nikt mi tego nie rusza. Na ścianach mam jakieś obrazki i plakaty(np. z Labiryntu Uczuć, Keep out czy Tylko kwiaty wiedzą) i nawet do tego nikt mi się nie czepia i nie zadaje pytań o.O

Serio, pogadajcie z rodzicami...
Jack.the.ripper :: Centrum mangi PL Jack.the.ripper :: Centrum mangi PL

Jack.the.ripper

2015-07-23 09:30:11
mange już mam w koszyczku na jednym sklepie chociaz nie czytałam nigdyxD ale oglądałam anime i było bajeranckie i wgl mam troche kasy do wydania wiec czemuż by nie?:) a jeszcze pozwole sie odnieść co do poprzedniego tematu, że jak to sie bocie przed rodzicsami cos takiego kupować przez neta, hmm ja mam nawet rysunki yaoicowe powieszone w pokoju i moja mama nic do tego nie maxD i wgl pisze czasem takie okrutne(typu horror) opowiadania i jak jej dałam raz do przeczytania to powiedziała tylko obrzydliwe a potem zapomniala o tym, nawet jest ze mnie dumna że ładnie rysuje i takie tam, a paczki to jakby nmi otworzyła to nawet by nie zauwazyła że to jakieś gejowskie mangi(być może nie zauważyła by że oboje to kolesiexd) a wiec mysle że to przesada tak sie kryc z zamawianiem czegoś takiego i wgl polecam anime do tego (chociaz ja wole czytać mangi dlatego kupie) bardzo humorystyczne i ciekawa fabuła;3
Rękoma krwią zbruzganymi próbował jeszcze pozbierać wnętrzności wijące się po podłodze, nie wiedział tylko, że piła którą dzisiaj zabijał wymierzy prosto w jego twarz...
Kaai :: Centrum mangi PL Kaai :: Centrum mangi PL

Kaai

2015-06-01 16:37:12
oj a jeszcze kilka tygodni temu moglam ja poczytac a tu juz wydaja xdd szczerze to moja pierwsza yaoi i na poczatku jak zobaczylam 3 pierwsze odcinki z anime to pomyslalam " kurwa nie czytam bo psychike mi spierdoli" potem nawabiłam się traumy do tego hahah a wczoraj poogladalam od nowa cale anime i teraz sadze ze jest zajebiste i czekam na wiecej xdd
"To świat, który się skończył. Nie ma tu narodzin i śmierci, nawet czas tu nie istnieje. Jeśli miałabym wybrać miejsce, w którym mogłabym się narodzić, z pewnością nie wybrałabym tego świata, w którym czas dobiegł końca."<br /><br />
EllyBlack :: Centrum mangi PL EllyBlack :: Centrum mangi PL

EllyBlack

2015-05-25 16:52:08
Moja pierwsza manga, a zarazem Yaoi ^^'(To wszystko przez mój tablet xd), ale komedia niezła.
Jeśli człowiek trzyma się przeszłości, to tak jakby umierał każdego dnia.



Centrum mangi online

Witaj na Centrum Polskiej Mangi!

Znaj­dziesz tu­taj skan­la­cje nie­zli­cen­cjo­no­wa­nych ty­tu­łów mang, manhw oraz man­hua. Zbiór ten jest do­rob­kiem fa­nów oraz licz­nych grup skan­la­cyj­nych, pro­mu­ją­cych ga­tu­nek w na­szym ro­dzi­mym ję­zy­ku. Go­rą­co za­chę­ca­my do kup­na ty­tu­łów, któ­re uka­za­ły się w wer­sji dru­ko­wa­nej.


Uwaga!
Na tej stro­nie mo­żesz ober­wać cia­stecz­kiem! Cia­stecz­ka słu­żą do za­py­cha­nia bu­zi na­szym czy­tel­ni­kom, aby ci nie mo­gli na­rze­kać na brak za­pa­mię­ty­wa­nia auto­lo­go­wa­nia lub po­więk­sze­nia ska­nów na czyt­ni­ku on­line. Mo­żesz uni­kać cia­ste­czek i po­zo­stać ano­ni­mo­wym, do te­go słu­ży op­cja wy­łą­cze­nia ich w prze­glą­dar­ce. Ale nie na­rze­kaj po­tem, że re­se­tu­ją ci się usta­wie­nia. Hough!


  • Ilość grup skanlacyjnych: 382
  • Ilość mang: 5474
  • Ilość rozdziałów: 64709
  • Zarejestrowanych użytkowników: 24933

Ostatnie komentarze

Gatunki

Szajsbox

Polecane strony

  • plany drama
  • Hayate MANGIster
  • Dream Victims Shinden Underground
  • kosciane wrota Ero Senin
  • Jinja-Temple nyanyan
  • Neomeldram Blady Stefan
  • Project Manga Visual Scene
  • Will Breakers Polska Manga
  • conan ningyo
  • gakure phrazes
  • dbnao mirai
  • denki peanut
  • helheim oishiiscans
  • variascans Animes.pl
  • animecentrum teamblack
  • sensyuecchi stardust
  • zolc kosciane wrota